Advertisement

Kendimi feda ettim! Too Hot to Handle programını izledim

Kendimi feda ettim! Too Hot to Handle programını izledim Netflix'in yeni reality programı Too Hot to Handle'ı sizler izlemeyin diye izledim! İşte görüşlerim.

instagram'da inanılmaz şeylerimiz var:

Aşk 101 inceleme, eleştiri:
Bu Sahnede KAMERANIN Nerde Olduğuna İnanmayacaksınız:
119 dakika kameranın DURMADAN ileri gittiği film 1917:
Kendimi feda ettim! Kerem Bürsin'in Sharktopus filmini izledim:
THE PLATFORM AÇIKLANDI:

Bu video Can Başak tarafından seslendirilmiştir:

Merhaba karantinada arkasına yaslanıp biraz keyifli vakit geçirmek isteyen sinemaseverler. Umarım iyisinizdir.

Ben Cats, Laz Kit ve Sharktopus’tan sonra kendimi sizler için yine feda ettim ve bir hafta boyunca Netflix Türkiye’nin en çok izlenen içeriği olan Too Hot to Handle isimli reality showu izledim. Recep İvedik 6 da Netflix’te uzun süre 1 numarada kaldı ama onu hala izlemedim. İzleyeceğimi de zannetmiyorum.

Bu arada, sizlere bir şey itiraf etmem gerek. Kanal tarihinde ilk defa bi şeyi ileri sararak izledim. Diğer tüm filmlerde oturup gerçekten izlediğim şeyleri anlamaya, sindirmeye çalışıyorum. Hatta Laz Kit ve Sharktopus’u izlerken bi deftere not tutuyordum. Bu sefer geleneği bozarak diziyi ileri sardığım anlar olduğu için hepinizden özür dilerim. Büyük ihtimalle videoyu izleyince niye diziyi ileri sardığımı anlayacaksınız.

Çocukken survivor veya yemekteyiz tarzı programları izlemeyi çok severdim. İnsanların birbirine seviyesizce laf çakmaları ve tüm o dramalar çok hoşuma giderdi. Pascal Nouma’nın survivorda çıldırdığı bölümü dün gibi hatırlıyorum. Yaklaşık 6-7 yıldır böyle şeyler izlemesem de arada akrabalarımın izlediği saç yapma yarışmalara bakıp zevk alabiliyorum.

Too Hot to Handle’daysa çok eğlenceli vakit geçirmedim.

too hot to handle,netflix türkiye,netflix,too hot to handle izle,netflix top 10,filme gitmeden önce,filme gitmeden once,eleştiri,inceleme,

Post a Comment

0 Comments